2011. május 3., kedd

Még mindig a blogolásról

Még az sem igaz, hogy nem volt időm arra, hogy bejegyezzek ide is valamit, de néha csak kavarognak a gondolataim, s nincs is kedvem leírni őket, mert a végeredmény meglepően mássá válik, mint amire gondoltam, mikor a legelső betűt lenyomtam a klaviatúrán. Néha meg azért nem jövök még ide sem, mert máshonnan is hiányolnak. Így felejtődik a blogom, felejtődök én, s aztán hirtelen eszembe jut, hogy itt aztán valóban nem zavar senki sem, s olyan jó megnézni, mivel foglalatoskodnak azok, akiket követek. Mert ugye, ez is felejtődik. Méltánytalanul, nem megérdemelten. Csak, ha az ember sok helyen van a neten, szinte mással sem kellene foglalkoznia nap nap után, mint követnie a fejleményeket, a virtuálisakat. Na, persze, nekem is vannak kedvenc helyeim, mint Másoknak is, de nem biztos, hogy éppen azok, amelyeket elvárna tőlem a virtuális blogvilág, mert más az érdeklődésem, az a legbelső, egyéni világom, ami csak az enyém.
És vannak a Többiek, akik várnak. Néha csak azért, hogy egy-két szóban megfogalmazzam a véleményem. Más még erre sem tart igényt, ha nincs időm, elég csupán egy smile is... Szép ez a világ mégis! Ez a virtuális. És amiért elkezdtem ma írni, ahhoz megint nincs köze ennek a szöveghalmaznak, mert csupán annyit szerettem volna mondani, hogy érdekes módon nagyon megtaláljuk itt egymást azokkal, akikben soha nem csalódunk. Néha ugyan különös interferencia-jelenségek elszenvedőivé válunk, mert akaratunk ellenére is együtt haladunk Valakivel, egészen addig, míg már-már kioltjuk egymást... Aztán rádöbbenünk, hogy Őt ismerjük leginkább, s az Ő világa a legjobban a miénk is. S, hogy miért van ez így? Na, erre már nem tudom a választ, noha éppen ezt szerettem volna ma boncolgatni, csak éppen a lényegét vágnám fel valaminek, ami egészben pompázik csak! És ez aztán valóban így van rendjén, mint ahogyan az is, hogy köze van ennek valami ősi, megmagyarázhatatlan bizalomhoz is. S, ha erre azt mondod, minek, meg nem érdemes, meg hiába, akkor Te tévedsz a legnagyobbat Kedves Olvasó, mert a valós világban a valós Barátaid sokkal kevésbé figyelnek Rád, mint az itteniek, sokkal többször átvernek, még ha csupán szavakkal is és nem feltétlen cselekedetekkel, s valójában sokkal kevésbé is értenek. és nincs így rendjén, de ez van, s egyelőre, ha blogokat írok, talán ezért is teszem, hogy elmondjam, köszönöm, hogy ismerhetlek Benneteket Kedves Virtuális Barátaim, s azokat külön, akikkel a netes ismeretségből személyessé vált a kapcsolat. S még ez sincs harmóniában azzal, amit meg szerettem volna osztani ma: "Ismét köszönöm, Erzsi!"

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm!!!!!Írtál már első bejegyzést a blogolásról?Mintha rémlene....
    A napokban én is írtam erről....Bár én pont azon kínlódom,hogy ezek a netes bizalomkörök talán mégsem olyan valódiak, hiszen csak egy kis szeletét érzékeljük a másiknak, vagy érzékelnek belőlem és ez téves képhez vezet....talán.De ez sem biztos....Hiszen azokat a legnehezebb szeretnünk,akikkel együtt élünk, akikkel nap,mint nap találkozunk....
    De valóban jólesik ez a virtuális fonó.Remélem,hogy nem csak illúzió....

    VálaszTörlés
  2. ay ősi bizalom kezd kikopni a XXI. században, berzenkedem is ellene -- ez a virtuális világ is jó erre

    VálaszTörlés
  3. Drága Mammka! :-)

    Sacival is itt ismerkedtem meg, valamint jelenlegi követőim között is van egy, akivel már háromszor is találkoztunk a való életben. A neten egyébként sok-sok személyes Barátot szereztem. Egyre kell vigyázni, nem szabad félnünk, s akkor biztosan nem vernek át! én beengedtem a lakásomba ezeket az Embereket, s itt vagyok mégis. A legtávolabbi ismerősöm innen nagyon messze él, s mégis Ő jött el, s jön a nyáron ismét. Egy biztos! lehet manipulálni bennünket, de fel lehet ismerni ezeket az embereket! És tudod, éppen a hiten keresztül legkönnyebb közel kerülni hozzánk! Puszilak sok-sok szertettel: Judit

    VálaszTörlés
  4. Kedves M. K. ! :)))))

    Megleptél! S igen nagy szükségem lett volna ma a tudásodra, úgy elszúrtam a grillezést! :-)
    Nem hiszem, hogy ma kisebb volna az emberekben a bizalom, csak éppen a média, s az egyre nagyobb megélhetési gondok , valamint társadalmi különbségek hasítják a szakadékokat ember és ember között.
    Csak valakinek merni kell nyitni is! S ez még nem is generáció -, hanem sokkal inkább személyiségfüggő! Az én saját Lányom pl. rendkívül bizalmatlan mindennel és mindenkivel szemben... Vannak még Felnőtt Gyermekek körülöttem. Ők már kevésbé. A nevelésem rajtuk jobban kijött, mint a géneken át...

    Köszönöm, hogy itt jártál! :-)

    VálaszTörlés
  5. Drága Judit!
    Bennem még valahogy ez az egész olyan fura...Mindemellett én is találtam barátokat, akiknek örülök:megoszthatjuk a hitünket,gondolatainkat.
    Holnap én is találkozom egy blogon "szerzett" rokonlélekkel.Majd beszámolok.:)

    VálaszTörlés
  6. Várom Mammka! :-)

    Nem fontos itt, ha tudod még az emailcímem, ott is jó lesz!
    De ezt ide is merem írni!

    lifeline.marsh@gmail.com

    Puszillak és Szép Időt Neked! Ide most ér ide ez a vihar.

    VálaszTörlés