2011. július 24., vasárnap

Ne kattints, ha Badoo üzenetet kapsz!

Mert én kattintottam. 

És szívtam. 

Ugyanis ez egy randi oldal! 
Igen meglepődtem, kik vannak ott a címlistámból, mert egyébként mindegyikük házasságban él... És fotóval felfegyverkezve mosolyogtak rám. Így aztán azt gondoltam, hogy ez nem más, mint valami belső közösségi portál. Ugyan furcsállottam, hogy az emailcímem és a jelszóm is óhajtotta ez az oldal, de enélkül is beléptettek. Főként azért, mert a Facebook profilommal is össze van kötve az alkalmazás. És egy üzenettel indult az egész, amelyet egy kedves ismerősömtől kaptam. Miért gyanakodtam volna, hogy ez lehet, hogy más, mint, aminek én gondoltam?! Azt hiszem, többről van szó, mint a személyes adataim védelméről, mert lejönni is nagyon nehéz! 
Íme: 
Profil törlése 
Nagyon csalódottak vagyunk, Judit… Mi mindig rendelkezésedre állunk, és minden problémádra találunk megoldást. Ha mégis törölni szeretnéd profilodat, kérjük áruld el döntésed okát az alábbi mezőben. 

Ha már itt hagysz minket a sok szép együtt töltött nap után, legalább add meg távozásod okát! Mi képesek vagyunk változtatni... megjavulunk, ígérjük! 
Háááááááááááááááááááááááá- áááááááááááááááááááááááá- áááááááááááááááááááááááá- áááááááááááát! 
Nem semmi! nekem 27 ott töltött perc után sikerült kilépnem, de megosztottam ezt a bejegyzést a Netlog közösségi oldalon a Barátaimmal is, s volt, aki bizony ott ragadt!
És nagyon elgondolkodtam azon, hova és hogyan tudnak az adatainkhoz jutni  illetéktelenek, mert bizony előfordul az is, hogy valakinek szép sorban elkezdik támadni a neten lévő dolgait. Mondjuk, kezdődik azzal, hogy kitiltják a linkjeit. Aztán kiderül, hogy senki sem találja a hiba okát. 
Szóval, szép, szép a netes jelenlét is, de óvatos duhajkodás szükségeltetik hozzá. És vajon, mit gondolnak azok az ismerőseim rólam, akik beléptek elolvasni az én üzenetem, amit nem is én, hanem a Badoo küldött Nekik?! Egyszerűen hátborzongató!
Persze, aki ismerkedni akar, tegye csak közszemlére magát, de, hogy mi sül ki ebből?! Nem hiszem, hogy hosszú távú bizalom!

11 megjegyzés:

  1. Nekem is jött üzenetem az emilre, de mindig kitöröltem őket, és még hónapokig zaklattak.

    VálaszTörlés
  2. Még jó,hogy már gyanakvó vagyok,így megkérdeztem Juditotmhogy ő kúldte -e az enmailt?
    Spamklnt jelüljétek be és akkor remélhetőleg nem jőn tóbb .

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a hülye oldallal én is befürödtem...

    VálaszTörlés
  4. Ezt akár én is írhattam volna, kedves Ditta. Ugyan-, de ugyanígy jártam! És csak dőltek a kínálkozó pasasok, én meg csak lestem, mint a moziban... Oly nehezen szabadultam meg, hogy ihaj. Azóta, ha meglátom az e-mailek között, hogy bármiféle Badoo-érdeklődés forog fenn, már törlöm is kifele...

    (Magdileona)

    VálaszTörlés
  5. Nehezen jöttem ki én is a Badoo-ból. Eltelt egy jó hét és máris "bent" voltam a párhuzamosban, aminek csak a neve más, de a rendszer ugyanaz, úgy hívják: Twoo
    Szóval ne kattints (akkor sem, ha) Twoo üzenetet kapsz. :-)

    VálaszTörlés
  6. hOGYAN LEHET EBBŐL KILÉPNI? Azonnal szeretném magam törölni!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A beállításoknál lehet profilt törölni.Ha megkérdezi miért,csak írd be,hogy személyes okok miatt.Profil törlése,és kész

      Törlés
  7. ERROR 500

    Mon, 23 Dec 2013 17:05:10 +0000 xLightweb (2.13.2-B7)
    Ez mi?? :-P

    VálaszTörlés
  8. Juditkám! A Twoo okosabban csinálta! Nem is kérdezett csak felzabálta a Netlogot.
    Már a profilom is készen volt, hogy nekem ne kelljen vacakolnom vele.

    VálaszTörlés
  9. Ezt Én is megszívtam pedig semmit nem csináltam,nem kértek semmit egyszerűen a facebook oldalamon megjelent.Kitöröltem még a vezérlőpultból is,de ugyanúgy jöttek ezek az üzenetek,hogy hányan kedvelnek,stb.Fogalmam sincs,hogy miért kedveltek olyan sokan,mert még képet sem tettem fel.Gondolom a facebook oldalamon keresztül leadtak valami képet,ami elég gusztustalan.A legfelháborítóbb,hogy van merszük ilyet csinálni.Mit gondol rólam egy ismerősöm ha ott lát?!Mit csinálok egy ilyen oldalon,amit nem igazán nekem találtak,mert nekem nem szimpatikus az efféle kapcsolat keresés.És mondom még mindig jön üzenet,amit azonnal törlök is.Remélem megszabadulok tőlük! Azért a facebook-nak valószínű,hogy van benne része,hogy azon az oldalon jutottak hozzá valami képekhez.Nekem ez nem vicces és nem is etikus ,amit csináltak hozzám hasonlóan még jó pár emberrel.

    VálaszTörlés
  10. Jogosítványhoz kellene kötni az internet használatot.

    VálaszTörlés