2012. április 22., vasárnap

Lelkünk szépei

Van néhány oldalam. A nyilvánossá tettekből kettővel egyáltalán nem foglalkozom, de hárommal igen. És ez a blog is meg egy másik is egy Barátomnak készült egyszerűen csak azért, mert szeretem.
És valamelyik nap olyan gyönyörűséges hozzászólást kaptam az egyik bejegyzésemhez, hogy látván azt, mennyire szeretne egy saját önállóan szerkeszthető, de egyszerű oldalt a Szavak ilyen Tündére, s valamiért ez nem nagyon sikerült még Neki, az éjjel nekiestem egy blogspotnak.
Ma aztán, amikor nagyjából elkészültem, felhívtam, hogy mégiscsak tudjon arról, mi is van a neten eddig.
És nagyon örült, s ez hihetetlenül jól esett nekem.
Még 2-3 nap, s talán minden rajta lesz, amit szeretne.
Aztán hadd szárnyaljon!
S, hogy nem véletlenül adtam a blognak a www.dumaszinhaz01.blogspot.com címet, mi sem bizonyítja jobban, hogy éppen 77 percet beszéltünk azzal, akivel a valóságban soha nem találkoztunk, de jobban ismerem és szeretem nagyon sok valós barátomnál.
Néha ilyen a net.
Ha lehet, kövessétek Sacacarolinát, mert megérdemli!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése