2017. május 23., kedd

A felháborító magyar egészségügy... Meg a szemünk világa mentőakció sikertelensége






Úgy kezdődött, hogy nem vertem be a szemem, de mégis szét akar robbanni közvetlenül mellette  a csont, ja és szépen levet is eresztett a seb, ami csak úgy lett... És összeragad, meg könnyezik... Na, persze, a nyárfapamacsok nem allergének az illetékesek szerint, a televízió mást mond persze, de az mindig mást mond, így nem érdekes (Néha igazságtartalma is lehet azért a dolgoknak, mert a szomszédomnak azt mondták a tüdőgondozóban, meg a húgom is úgy értesült Pesten, hogy a nyárfa nem allergén)... Ellenben nálunk egy ideje nyárfahó van mindenütt, néha még a fazékban is...
Így aztán ma elmentem a fogalmam sincs hova, mert régen OTI volt, aztán SZTK, később EJK, most nem tudom, mi is a neve ugyanannak az intézménynek... A parkolás méregdrága, de rásegítettek az ottani számosztók... Beállok, pontosabban kint állok az utcán a sor miatt... Fél 9. Fél 10-kor aztán, mikor sorra kerültem, azonnal közölték, hogy a szemészeti és a nőgyógyászati (Nem tudom, mi köze a kettőnek egymáshoz, mert férfiak is járnak szemészetre...) ellátás számosztása az emeleten van... Újabb sor... Fél 11. A hölgy, az egyetlen unott, pökhendi, lekezelő, s közli velem a sebes szememre tekintve, hogy ez nem igényel azonnali ellátást, mert az csak akkor jár, ha kiáll mondjuk a szememből egy fél szikla... Enyhe túlzás ugyan, de csak erős, idegen tárgytól támadó vérzés esetén látnak el, másképpen nem. Nagy levegő... Aztán kértem egy magánszemész telefonszámot, hadd örüljön, örüljek, mert az Debrecenben, ha van is, méregdrága... Ő nem tud... Dühömben bekopogtam a neurológiára, ahol ismerem az orvost... Sem beutalóm, sem semmim sem volt, de legalább a derekam megvizsgálta, gyógyszereket írt ki mindösszesen 13 perc alatt... Ilyen is van! A sebes szemem meg majd elmúlik alapon gyógyulna, ha...,mert a neurológusom kérése a saját kollégáihoz, hogy tudniillik vessenek már rám egy pillantást, sem hatotta meg a mindössze két ott dolgozó orvost...
Ellenben itt a poén: a kardiológiára újabb sorban állás után október nyolcadikára kaptam egy időpontot... Parkolási költség a nagy parkolóban, ami mindenféle földhányás és kátyú potom 1560 Ft, így aztán haza is autókáztam, hogy a fene vinné el ezt az egészet!

2 megjegyzés:

  1. Elvittem agy tanítványomat a neurológiára,az orvos letámadott, hogy mlért akarom én ezt a gyereket bedugni a kórházba. biztosan nehéz eset, nem akarom tanítani. Szóhoz jutottam végre, csak vizsgálatra hoztam a gyereket,mert gyakran fáj a feje.A portás azt mondta ide jöjjek. Asszonyom ez a pszichiátria, köszönöm doktor úr, ezt közölje a portásukkal is!A modoráért külön elismerésem, biztosan nagyon szeretik Önt a betegel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted! A pszichiátereket, három kivételével, ki nem állhatom, de szégyellje magát, aki ezt mondta Neked!

      Törlés