2012. szeptember 8., szombat

Van-e bármilyen közöm is az azeri baltáshoz?

Szerintem az égvilágon semmi közöm hozzá: valójában azt sem tudtam, hogy létezik, amíg diplomáciai botrány nem lett a kiadatásából. És van-e ehhez nekem bármiféle közöm? Nincsen, mert meg sem kérdeztek. De a Kaukázus állítólag olyan Balkán, mint, ami miatt 1914-ben háborúba ment Magyarország is ... A dédapám ott volt Doberdónál és Isonzónál, s levágták a bal karját. Karddal. Ha itt most bármiféle baj volna, nem érdekelne sem Martonyi, sem Orbán, miként én sem érdeklem őket, mint egyszerű, magyar állampolgár... És nem fém siklana fémen, hanem atomhasadások söpörnék el a világom... És sajnálom az örményeket, igenis nagyon sajnálom, mert jogomban áll, pedig hozzájuk sincsen semmi közöm. Élek egy országban Közép-Kelet-Európában, ami keletebbre fekszik lassan a földrajzilag legkeletibb résznél is, s azon tűnődöm, de igazán azon, nekem ment-e el az összes józan ítélőképességem vagy máshol van a baj?!

1 megjegyzés:

  1. Ááááá, elszomorító!
    Két kisgyerekem van - a jövőt nevelem, eddzem, nem kéne beleférjenek a fejembe ilyen gondolatok, hogy csak a szépet, a jót tudjam átadni. Mert félelemben nem lehet jól gyereket nevelni.
    És így haragszom az összes nagyhatalmú, nagyhangú, nagybefolyású akárkire, aki semmibe akar venni engem, bennünket.

    VálaszTörlés