2012. szeptember 8., szombat

Gondoltam, megosztom itt az egyik közösségi oldalra írt blogom...

Blog / Hinnye! Hogy miért nem vagyok hapsi fa-ló, alias trójai?

22 másodperce
Csak bekukkantok ide, s máris tutira megjön az étvágyam... No, nem a friss pipi husira, habár azért kirántottam egy kilónyi csirkemellet, mióta zöld vagyok, s nem a Greenpeace-re gondolék ám, hanem a köretre...
Már csak némi saláta kellene hozzá, s garantáltan készen volna a holnapi menü...

Íme:
1.
Hello, te annyira szép, tetszik a pictures.i vagyok Algériából, most itt vagyok Budapesten, hogy látogasson el egy barátjának. Töltsön el 2 weeks.are készen állsz, hogy találkozzon velem, még a városban? Remélem, válaszolj nekem

2.
msn ...@hotmail.de
yahoo ...@yahoo.de
skype ...

lg ...
No, ő germán... Én meg Asterix táborába tartozom... Vagy nem.

3.

olyan szép ... Azt akarom tudni, hogy ...Azt akarom látni ... hungary fordítás segítségével .. Én Isztambul Törökország ..Add a msn Várakozás a szerelem ...@hotmail.com
Kérjük, add nekem, úgyhogy a fordítás nagyon szép, és szeretnék látni az msn neked, bébi Akárhova megyek te törökök, de egy finom nő, egy gyönyörű nő, én csodálkoztam akarok szerelmes lenni veled azonnal szeretné megérinteni szeress most hozzá az MSN ...@hotmail.com

Én csak levegőzni megyek, mondjuk a fürdőszobáig, mert lejárt a mosógép, de ajánlanám nekik az index.hu-n a Suba blogot, mert amit ott láttam a minap, attól még nekem is elment a kedvem bizonyos nőktől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése