2018. június 6., szerda

Facebook mi jár az eszemben? ... Autószerelés - Debrecen


Ez egy téli kép... Gondolom, látszik is! :-)









Na, akkor kedves facebook! Az jár a fejemben, hogy pontosan május 17-én jól feltöltötték a benzinkúti motorolajjal a kocsim... Csak azért ilyen emlékezetes a dátum, mert egy olajcsere kevesebbe került volna... Ezek után jöttek az afrikai napok, az én klímaékszíjam meg nyüssz-nyüüüüüüüüüüüsssssssz.... Így elvittem tegnap a szerelőhöz... Hárman ki is tudták szedni, mármint a klímaékszíjat, mert a három ékszíjam közül az van legalul, aztán meg oxigénpalackkal és egy csővel szívatták ki a felesleges olajat... Szakszerviz... Rezsióradíj: 6000 Ft... A szerelők jönnek-mennek, a kocsik mind maradnak... Magyar módi... Olyan négy órahossza múlva kezdtem nagyon ideges lenni, merthogy kedves facebook szombaton az óráim után olyan fáradt voltam, hogy simán ott is hagytam a Tescóban a bevásárlásom után 6905 Ft visszajárót, egy blokkot, s magát a bankkártyám is... Ez utóbbi hiányát tegnapelőtt vettem észre, s majdnem frászt kapott a mellettem ülő Babi, amikor , mint a villám, lesújtott, rám zuhant a felismerés... Én már nem idegeskedem... Minek? Szóval, letiltottam a kártyát, de tegnap a szerelőnél eszembe jutott, hogy bezony-bezony kellene valami apanázs... Az meg, ha másképpen nem, A-hitelként ott lett volna azon a fránya kártyán... És akkor, visszatérve a szervizre, addig csinálták azt a beteg és szomorú és fáradt és álmos autóm, amíg a nívópálcatartó ki nem lazult, s csodák csodájára az alja tiszta olaj lett... Még le is fényképezték, s meg is tudakolták tőlem, nem azért hoztam-e szereltetni, mert folyt eddig is... Mondtam, hogy nem folyt, de azonnal megfojtom őket (A mondat második felét csak gondoltam...). Azt is hozzátették még, hogy sterimobbal mossam le Mármint én. És akkor elképzeltem, hogy kb. egy hónapig majd én leszek az autómosó, s milyen vicces lesz öregasszonyként a halom fiatal, éppen most végzett fiú mellett rájönni egy -egy autó hibáira csak úgy, hallás után... Hinnye! De tényleg! Ősszel már így is csak lestek a Bárdiban, amikor egy középső-és hátsó kipufogó vásárlása után igen cifrákat mondottam volt... Csak úgy, teljesen magamtól, de gondolom, Freud azonnal megfejtette volna, honnan jöttek azok a mondatok.

Ezek után este 9-kor jön a környék hírharangja, dörömböl, ordít, hogy teljesen le van húzva az összes ablakom... És, hozzáüvöltötte még, hogy nem vagyok normális. Na, ő sem... Ennyi, amennyiben egyet tudunk érteni, így aztán, ha lejár az a kórházi, belgyógyászati bennfekvésem, amit még el sem kezdtem, mert a vérnyomás-gyógyszereim kellene beállítani, de miután nincsen ismerős orvosom, csak a beutalón a tisztelt után a klinika száma, s megnevezése, mármint, hogy 3-as Belgyógyászat, így ez marad... Ellenben, beszélhetnék arról is kedves facebook, mi minden történt velem az orvosnál az autószerelde-tanoda után... Hogy időpontra mentem? Nem számít. Hogy belváros? Az sem! Azt mondja nekem az asszisztens, vegyen akkor több pénzért parkolójegyet, ha várakozni akar... Őt ellenben elküldtem melegebb tájakra, mert sok, ami sokk... Ja, és reggel fél héttől ömlött az eső... Ez már ma volt. Nem ömlött, szakadt, erről meg más jutott eszembe, de azonnal... Csak éhes lettem kedves facebook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése