2012. június 8., péntek

Kik is vagyunk és kinek is akarunk megfelelni?

Ma hatalmas rohanásban voltam. Alapvetően nem szeretem, ha olyan nap áll előttem, mikor előre tudható, hogy ebből az lesz, hogy az egyik helyről ki, majd a másikra be, sorállás, várakozás, közben már azon tűnődöm, mi is legyen az ebéd, meg azon is, vajon, ma haladok-e a munkámmal , akár egyetlen sort is...
És még akkor be is kell vásárolni, meg a mosógépet indítani, beszedni, szortírozni a megszáradt ruhákat és ilyenek. Ezek után, ha felhív az éppen a POSZT-on fellépő Lányom, hogy éppen kivel találkozott a közös ismerőseink közül, s, milyen volt a tegnapi megnyitó, akkor igen furcsákat mondhatok, mert "Az nem igaz, hogy nem tudod!"
És nem tudom...
***
Debrecen belvárosa jelenleg gyönyörűségesen fel van túrva... Villamospálya lesz , vagy, ahogyan jelenleg kinéz, mégsem. Ember legyen a talpán, aki ebben a vad rohanatban kocsiba ül... No, de, miután mindig szaladunk valami fontos dolog után, még mindig ez tűnik a legkézenfekvőbb megoldásnak. Vad tülkölések, szabálytalan besorolások és minden van, csak az udvariasság halt ki az emberekből és a türelem. Arról nem is beszélve, hogy a cipőm sarka éppen a járdán sasszézva ment ki alólam... Mert a járdák sem különbek, de ezt bizony el kell viselni, ha gyönyörűséges hellyé változtatják a lakókörnyezetünket... És ekkor hirtelen, a Hatvan utcán megpillantottam egy táblát. Vadiújat. A régi városrész utcanevével is ellátva. És olyan nyugalmat árasztott a feltúrt, szétfúrt úton, hogy azonnal jobb kedvre derültem.
***
Alapvetően dolgoznom kellene, de ezen a héten ez egyszerűen nem megy. A határidő a nyakamon, s valamiért mégsem... Soha nem jártam még így! Úgy tűnik, valóban pihennem kellene... Mert önmagunk sorsáért és komfortérzetéért végül is önmagunk vagyunk felelősek.

2 megjegyzés:

  1. Igen-igen, a pihenésre néha időt kell szánni! Hogy aztán megint bírjuk a strapát.
    Napok óta azzal próbálkozom, hogy hagyom kifolyni az időt a kezem közül. Előző este rangsorolok, aztán csak menjen a nap, azzal, hogy amire nem jut idő, azt egye meg a fene. Nem tudom, de valahogy mindig elkészülnek a dolgok estére és nyugodtabb vagyok.
    A villamost én is nagyon várom, hátha még tovább szépítik a környezetünket és végre találnak valami megoldást a hajléktalanokra. Mert nagyon nehéz jó kereszténynek lennem, amikor az ablak alatt kiabálnak.
    Az utolsó mondatot nagyon köszönöm! Szívemből szóltál!

    VálaszTörlés
  2. Olvastalak, és annyira "belőlem" is szóltál..
    Most ennyi, mert rohanok a Kardiológiára, kontrollra..remélem nem ázok bőrig..az viszont biztos, hogy megint én jövök el utolsónak - leszámítva a doktornőt.. :) -. Valami átok ül rajtam..Lehetek akár a legelső is, rólam mindig elfelejtkeznek..ez már évtizedek tapasztalata alapján jelenthetem ki.. Remélem a kaszás memóriájával is zűrök lesznek, ha rám kerülne a sor.. :))))
    Puszi!
    Csilla

    VálaszTörlés