2011. október 15., szombat

Kaleidoszkóp -elmélkedés az élet értelméről


Mennyi szín létezik vajon? S miért éppen a szivárványt említjük, ha arra a varázslatra gondolunk, amelyet a világ nyújt?!
Élnek-e lelkünkben egyes életkorszakaszaink illatai mellett a királykékek, korallpirosak, bakacsinfeketék és légfehérek?

Meghalt egy barátnőm. Csak úgy. Egyetlen hét alatt. Még azt sem tudta meg soha, hogy áttétes daganatban szenvedett...
Most előttem van furcsa, sovány alakja, szerelem után vágyakozó tekintete és a döbbenet...
Körbetelefonáltunk néhányan, akik ismertük, hogy jól hallottuk-e a hírt?
Utolsó éjszakáján félrebeszélt. Édesanyja egy vírusra fogta...
...mert még a szülői házban élt...
...reggelre soha többé nem eszmélt már fel...
...gyerekekről álmodott és férjről...
...olyan kisded módján bántunk Vele mi is...
...vagyunk néhányan, akik olykor együtt járunk kiállításokra, a múzeumok éjszakájára, sőt egyszer elmentünk a Megasztár koncertre is...
...s a legutolsó diplomaosztómon vidéki házamban, arra kértem, hagyja az ezoterikát...
...nem mindenki vevő a szellemekre, hagyja békén csak ma az én kedvemért...
...és az agyamra ment, hogy vessem ki Neki, lesz-e férfi, aki Őt társává szelídíthetné...
...kemény igazságokat vágtam a fejéhez, s nem néztem a lapokat...
...nőj már fel végre, nincsen mese és herceg sem fehér lovon és nem lehet mindenki Madonna....
...hosszú barna haját mindig színes kendő emelte zuhataggá...
...olyan sztárallűrjei voltak és jól nézett ki az állandó farmer szerkóban...
...42 éves volt...


M. Fehérvári Judit


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése