2016. augusztus 7., vasárnap

Volt egy élettársam...


Volt egy élettársam. Több mint 4 évig, mert 31 év után ekkor találkoztunk újra, ugyanis első szerelem volt még fiatal korunkban még 2, 5 évig. És nem akartam a társa lenni, de aztán valahogyan csak rávett, hogy éljünk az ő lakásában.
Volt egy élettársam, aki, miután megtudta, hogy a Lányom nincs többé ebben a dimenzióban, kitalálta, hogy változtassam meg a karmám, mert körülöttem mindenkim meghal, s nem óhajtott a következő lenni.
Volt egy élettársam, aki a Lányom halála után egy hónappal lakodalomba ment az én autómmal, amibe belenyomott még 3950 kilométert csak úgy, a beleegyezésem nélkül.




Volt egy élettársam, aki figyeltette a facebookom, s, ha nem tetsző bejegyzéseket talált, akit ezzel megbízott, azonnal törölnöm kellett azokat.
Volt egy élettársam, aki a Lányom elvesztése után közölte velem, hogy ő 10 éve , hogy élőhalott. És zombiként is viselkedett.
Volt egy élettársam, aki egyetlen sajnálommal, öleléssel nem volt mellettem egy pillanatig sem, s, aki egyetlen forinttal nem járult hozzá a közös életünkhöz sem a Lányom elmenetele után.
Volt egy élettársam, aki kötelezővé tette számomra, hogy éveken át én vásároljak az ő családtagjainak is.
Volt egy élettársam, akitől ezek után elköltöztem, s egyetlen pillanatig nem bántam meg, hogy így tettem, csak azt bánom, hogy nem nyílt ki hamarabb a szemem, mert Zsófi többször kérte, hogy hagyjam ott ezt a Trinitityt, mert a lábam nyombába sem érhet, és ez a NANE kategória, ahogyan élünk.
Volt-van egy Lányom, aki valahonnan most nagyon büszke rám akkor is, ha még ebben a dimenzióban vagyok, s se kocsim, se pénzem, se életem Nélküle nincsen, de végre hazajöttem és soha többé nem engedem meg senkinek sem, hogy uralkodjon rajtam.
István Vargának pedig azt kívánom, élje át mindazt, amit mellette én, mert ez éppen elég lesz ahhoz, hogy megtudja, mi az az élet!
S miután nem tudom beállítani a megjegyzések letiltását, kérek mindenkit, ne commenteljen, mert én megtettem azzal, hogy hazatértem, s békében élek a lakásommal, s örök hiánnyal Zsófia miatt...
És végül volt egy élettársam, aki harmincezer Ft-tal óhajt kifizetni a sok évnyi együttélés után, ha aláírok egy papírt, hogy semmi másra nem tartok igényt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése